Verkoop boeken - sales boeken. Een business roman van Verkoopresultaat

Roman De Nieuwe Weg

19,06 excl. btw

Incl. verzendkosten. Lees ook mijn ondernemersroman – de Nieuwe Weg – vanaf september in de winkel

Productbeschrijving

Samenvatting van De Nieuwe Weg

In deze meeslepende sales roman ontdekt hoofdpersonage Rutger Kooisma, ondernemer in vakantiebungalows, de zeven onmisbare stappen op weg naar meer omzet. Hij ontmoet de charmante knappe activiste Rineke die zijn plannen in de war schopt en hem draconisch aan het twijfelen brengt. Waarom is hij eigenlijk ondernemer? Hij heeft gelukkig een goede vriend Peter die hem steeds weer met beide benen op de grond zet.

Ben jij die ondernemer, die entrepreneur, een ondernemende ondernemer die een mooi product of kostbare dienst aanbiedt maar te weinig omzet genereerd? Heb je geen zin aan ‘rondbazuinen’ en is verkoop en verkoopresultaat verbeteren niet jouw ding? Jochum Jarigsma helpt jouw met dit sales en acquisitie boek aan de ondernemersvaardigheden die je nodig hebt om van je bedrijf een commercieel succes te maken.

Inhoudsopgave De Nieuwe Weg

1. Een goed product of dienst (propositie) formuleren|
2. Een (niche)markt vinden voor jouw propositie
3. Potentiële klanten in de markt vinden en met hen in contact komen
4. Hun behoeften onderzoeken
5. Een aanbod doen met een goed advies
6. Bezwaren of koopweerstanden oplossen
7. Vragen – eventueel door middel van onderhandeling – om de deal

Jochum Jarigsma is spreker en trainer op het gebied van netwerken, acquisitie, sales en ondernemerschap en is internationaal actief als businesscoach. Hij schreef recentelijk de businessroman De nieuwe weg, in 7 stappen naar meer omzet. Wil jij meer weten over hoe je je omzet kunt vergroten? Jochum geeft regelmatig workshops en spreekt op congressen. Op 6 juli begint er weer een nieuw DOEL-Traject. Wil je hier nog aan meedoen? Schrijf je dan in op de Productpagina!